لوگو-لیفتراک-خالد-khaled-liftrack

0172 188 0912

رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای کرمانشاه |



سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با لیفتراک خالد اظهار کرد: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشدی ۲۵ درصدی روبرو است.

وی افزود: استان کرمانشاه موفق شده است در سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی سرفصل درآمدی عوارض جابجایی کالا مقام سوم کشوری رو به خود اختصاص دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خصوص تعداد بارنامه صادره تصریح کرد:: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۶۶۲ هزار بارنامه برای جابجایی کالا صادر شده است که نسبت به سال گذشته صدور بارنامه افزایش ۱۱ درصدی دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: ۶۶۵ هزار حوله حمل و نقلی نیز در سال گذشته صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳ درصدی دارد.

کهریزی گفت: ۱۰ کالای اصلی جابجا شده استان کرمانشاه مازوت، سیمان کیسه‌ای، سیمان فله‌ای، کلینگر، چغندر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، پلی اتیلن، خاک معدنی است.

وی در پایان افزود: استان کرمانشاه دارای ۲۱۱ هزار راننده فعال حوزه حمل و نقل کالا، ۲۲ هزار ناوگان وانت باری فعال و ۱۵ هزار کامیون حمل و نقل کالای برون شهری است.



منبع : مهر نیوز