اجاره لیفتراک خالد

0172 188 0912

۵۱۰۰ میلیارد تومان به سیستم حمل و نقل کردستان اختصاص یافت |



به گزارش لیفتراک خالد، کیومرث حبیبی صبح پنج شنبه در جلسه شورای ترافیک استان کردستان به میزان اختصاص مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از ۱۳ هزار میلیارد تومان مصوبه سفر دوم رئیس جمهور به کردستان به سیستم حمل و نقل اختصاص یافته و این بیانگر اهمیت این موضوع است.

وی با بیان اینکه کسب رتبه نخست کشوری کردستان در کاهش تصادفات منجر به فوت در بازه زمانی ۱۵ تا ۱۶ ماه اخیر بوده است، افزود: هر چند مرگ یک نفر در حوادث رانندگی مصیبتی جبران‌ناپذیر است و همه باید خود را در مقابل تمام حوادث جاده‌ای مسؤول بدانیم.

حبیبی با تاکید بر اینکه باید در ابعاد مختلف فرهنگی، ارتقای زیرساختی و هر آنچه به تصادفات جاده‌ای مربوط است کار کنیم، عنوان کرد: باید سعی شود تا مرگ و میر ناشی از تصادفات را به حداقل برسانیم.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان با اشاره به اینکه استان کردستان از میانگین ۲۶ طی ۱۰ سال اخیر و رتبه ۲۸ سال گذشته به رتبه اول به لحاظ کاهش تصادفات رسیده است بیان کرد: این اقدام بسیار مهم و ارزشمند است و باید روی این مهم تحلیل و اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه طرح جامع ترافیک شهرها از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: هرچند می‌دانیم انجام این کار هزینه بالایی دارد اما انتظار داریم که حداقل در شهرهای بزرگ انجام شود.

حبیبی با اشاره به اینکه برای اجرای برخی پروژه‌ها مانند کنارگذر مریوان از محل‌های مختلف از جمله مولدسازی تأمین اعتبار و هرچه زودتر تکمیل شود ابراز داشت: سال گذشته با وجود افزایش میزان بارش‌ها، طرح زمستانه در مرکز استان به خوبی مدیریت شد و این موضوع باید در سال جاری نیز با همین سبک انجام گیرد.

وی هوشمندسازی حوزه حمل و نقل را مهم دانست و عنوان کرد: با اجرای چنین کاری یک نفر به تنهایی می‌تواند ده‌ها معبر و گذرگاه را در سطح شهر رصد کند.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان به میزان اختصاص مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به کردستان اشاره کرد و بیان داشت: ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از ۱۳ هزار میلیارد تومان مصوبه سفر دوم رئیس جمهور به کردستان به سیستم حمل و نقل اختصاص یافته و این بیانگر اهمیت این موضوع است.



منبع : مهر نیوز