اجاره لیفتراک خالد

0172 188 0912

۱۱ مجتمع بین راهی در استان سمنان ساخته می‌شود |



به گزارش لیفتراک خالد، احسان منصور کیایی بعد از ظهر چهارشنبه در آئین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در استان سمنان به میزبانی اداره کل راهداری ضمن بیان اینکه گردش مالی صنعت حمل و نقل استان پنج هزار میلیارد تومان است، بیان کرد: راهداری و حمل و نقش بخش بزرگی از اقتصاد استان سمنان را پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه منابع درآمدی کنونی راهداری برای استان زمینه ساخت ۱۱ واحد مجتمع خدماتی رفاهی را فراهم آورده است، بیان کرد: سه واحد خدمات رفاهی نیز آماده بهره برداری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان بابیان این مطلب که ساخت و احداث ۴۸ واحد خدمات رفاهی در حال استعلام است، ابراز داشت: با مجموع واحدهای فعال این میزان به ۱۰۲ مجتمع در استان خواهد رسید.

منصور کیایی بیان کرد: تعداد یک هزار و ۷۰ راننده مسافربری و بالغ بر چهار هزار و ۷۰۰ راننده در حوزه حمل و نقل کالا در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه رصد مشکلات و رسیدگی به موارد و مسائل حوزه راهداری و حمل و نقل با حضور انجمن‌های صنفی به صورت فصلی از سال گذشته در دستور کار است، افزود: رفع موانع کار حوزه حمل و نقل در دستور کار قرار دارد.



منبع : مهر نیوز