لوگو-لیفتراک-خالد-khaled-liftrack

0172 188 0912

مهمترین عواملی که در اجاره لیفتراک نقش دارند

 

اگر قصد اجاره لیفتراک را دارید، اما نمی دانید که چطور باید یک لیفتراک خوب را انتخاب کنید می توانید با مطالعه این مطلب از نحوه اجاره لیفتراک آگاهی پیدا کنید. افراد در اجاره لیفتراک ممکن است که از مسیر اصلی منحرف شوند. بنابراین هرچه در اجاره لیفتراک اطلاعات بیشتری را بدست آورید می توانید بهترین تصمیم را بگیرید. نمی دانید از کجا شروع کنید؟ پس با دقت مطالب زیر را بخوانید.

می توانید با مطالعه مطالب قبل با 4 مورد مهم قبل از اجاره لیفتراک آشنا شوید.

در اجاره لیفتراک باید بدانید که لیفتراک تا چه وزنی را باید تحمل کند

هر لیفتراک برای تحمل وزنی تا اندازه ی مخصوصی ساخته شده است. وقتی که می خواهید نیاز های خود را در مورد لیفتراک بررسی کنید وزن مورد نظرتان را هم بنویسید. یک لیفتراک 4 چرخ برقی ممکن است بتواند وزنی معادل 12000 کیلو را تحمل کند. این درحالی است که وزنی که لیفتراک های 3 چرخ تحمل می کنند با لیفتراک های 4 چرخ متفاوت است. به این موضوع توجه داشته باشید که در اجاره لیفتراک چه باری را می خواهید جابه جا کنید و چطور بار بسته بندی می شود و تا کجا برده خواهد شد.

در اجاره لیفتراک باید بدانید که لیفتراک تا چه ارتفاعی را می خواهد بلند کند.

لیفتراک های مختلف توانایی بلند کردن بار با ارتفاع متفاوتی را دارند. در اجاره لیفتراک باید بدانید که برخی از لیفتراک ها خواستار بلند کردن مواد تا ارتفاع 30 فوت هستند. این درحالی است که برخی لیفتراک های 4 چرخ تا ارتفاع 20 فوت را می توانند بلند کنند. قبل از بلند کردن باید از اندازه ارتفاع وسیله و لوازمی که می خواهید بلند کنید اطمینان حاصل کنید.

چقدر می خواهید برای اجاره لیفتراک هزینه کنید؟.

شاید هزینه ی اجاره لیفتراک از هزینه خرید آن کمتر باشد اما بسته به مدت زمانی که می خواهید اجاره لیفتراک را انجام دهید و اینکه چه مدل لیفتراکی را اجاره کنید قیمت اجاره افزایش پیدا می کند.

در اجاره لیفتراک چه مدت به لیفتراک نیاز دارید؟

دلایل بسیار خوبی برای اجاره لیفتراک به صورت کوتاه مدت و بلند مدت وجود دارد. برای اجاره لیفتراک بهتر است بدانید که لیفتراک را تا چه مدت نیاز دارید. به خاطر داشته باشید که اجاره لیفتراک در بعضی از فصول بسیار سخت است.

پس اگر در فصل بهار به لیفتراک نیاز دارید از قبل برای اجاره لیفتراک برنامه ریزی کنید.