اجاره لیفتراک خالد

0172 188 0912

طاقت فرسا بودن خدمات ناوگان حمل و نقل بر هیچکس پوشیده نیست |



به گزارش لیفتراک خالد، مرتضی ولی پوری پیش از ظهر چهارشنبه در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری که با حضور معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در مجموعه فرهنگی میلاد کرج برگزار شد، خطاب به راهداران و رانندگان حاضر در مراسم گفت: شما با ارائه خدمات صادقانه و بی شائبه به مردم، مایه عزت، سربلندی، فخر، آبرو و مباهات این کشور هستید.

وی با بیان اینکه طاقت فرسا بودن خدمات ناوگان حمل و نقل بر هیچکس پوشیده نیست، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات این قشر عنوان کرد: حمل و نقل موتور محرکه توسعه کشور است و به عنوان یک زیرساخت می‌تواند نقش بسزایی در توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، عمرانی، مذهبی و … کشور داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز اذعان کرد: شما همواره در تمام سختی‌ها و مشکلات پای کار هستند و این موضوع را با خدمات صادقانه خود نشان داده و می‌دهید، بنابراین احترام و تکریم شما زحمتکشان وظیفه ماست. حتی در ناآرامی‌های سال گذشته نیز شما و همکارانتان منصفانه پای کار بودید و زحمات و تلاش‌هایتان ستودنی است.

ولی پوری بیان کرد: با توجه به نامگذاری استان البرز به نام ایران کوچک از سوی رهبر معظم انقلاب و حضور اقشار و اقوام مختلف و اینکه البرز محل تلاقی ۱۴ استان کشور است، این استان اهمیت ویژه ای دارد. وجود شهرک‌های صنعتی به ویژه شهرک صنعتی اشتهارد در این استان که سهم بسزایی در تولید کشور دارند، موجب افزایش حجم تردد وسایل نقلیه سنگین شده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در جریان سیل محور کرج – چالوس، تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راهور استان البرز پای کار بودند و با محوریت استاندار تلاش کردند. در بحث اربعین حسینی نیز سال گذشته البرز استان اول و امسال استان پیشتاز بود که این ماحصل زحمات ناوگان حمل و نقل است که سنگ تمام گذاشتند.



منبع : مهر نیوز