اجاره لیفتراک خالد

0172 188 0912

رشد ۲۳ درصدی جابه جایی مسافر در همدان |



به گزارش لیفتراک خالد، مهرداد آهکی گفت: طی ۹ ماهه امسال ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۹۰۳ مسافر در قالب ۲۸۹ هزار و ۹۱۷ سفر از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری استان همدان به اقصی نقاط کشور جابه جا شده و این در حالی است که پارسال طی همین مدت ۲ میلیون و ۸۹ هزار ۸۷ مسافر در قالب ۲۵۷ هزار و ۹۴۰ سفر به سایر نقاط کشور جابه جا شده‌اند.

وی ادامه داد: طبق بررسی آمار مقایسه‌ای جابه جایی مسافر و تعداد سفر انجام شده‌اند نسبت به مدت مشابه پارسال تعداد جابه جایی مسافر ۲۳ درصد افزایش و تعداد سفر ۱۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۱۹۶ دستگاه اتوبوس، ۷۰۸ دستگاه مینی بوس و ۶۸۳ دستگاه سواری در استان فعال می‌باشد، در مجموع ۱ هزار ۵۸۷ ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری در سطح استان مشغول خدمات رسانی به مسافران هستند.

آهکی از مسافران خواست: سفرهای خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت از طریق اینترنتی و دفاتر شرکت‌های مسافری انجام دهند و تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه روز است.



منبع : مهر نیوز