اجاره لیفتراک خالد

0172 188 0912

حمل بالغ بر یک میلیون تن کالا از مبادی جنوب سیستان وبلوچستان



حمل بالغ بر یک میلیون تن کالا از مبادی جنوب سیستان وبلوچستان

ایرانشهر-رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت:بیش از یک میلیون تن کالا طی دو ماه از جنوب سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور حمل شد.

به گزارش لیفتراک خالد به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، مهرالله داموغ افزود: یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۳۸۹ تن کالا از مبادی جنوب استان به سایر نقاط کشور در دو ماه اول امسال حمل شده است.

وی اضافه کرد: در همین مدت زمان، ۶۷ هزار و ۷۴۷ فقره بارنامه توسط شرکت‌های حمل و نقل کالا جنوب استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰ درصدی داشته است.

وی عمده کالاهای جابجا شده را هندوانه، گندم، کلینکر و گازوئیل برشمرد و خاطر نشان کرد: ۷۶ شرکت حمل و نقل و شعبات در سطح جنوب استان سیستان و بلوچستان فعال هستند.

داموغ خاطرنشان کرد: رشد صدور بارنامه موجب افزایش درآمد در جنوب استان شده و متعاقب آن تأثیر مستقیم در نگهداری راه‌ها دارد که امیدواریم در سال رشد تولید و مهار تورم و با بهره‌گیری از بیانات مقام معظم رهبری با تلاشی مضاعف نسبت به وظایف خود اقدام کرده تا موجب رشد اقتصادی در جنوب سیستان و بلوچستان و به تبع آن در کشور باشیم.



منبع : مهر نیوز