اجاره لیفتراک خالد

0172 188 0912

جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان استثنایی در البرز |



به گزارش لیفتراک خالد، احمد افضلی در یازدهمین جلسه شورای ترافیک استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: در حال حاضر یک هزار و ۷۰۰ دانش آموز استثنایی در سطح استان تحصیل می‌کنند که به دلیل عدم حمایت دستگاه‌ها با مشکلات و معضلات متعددی از جمله سرویس مدرسه مواجه هستند.

وی با تاکید بر ضرورت در دستورکار قرار گرفتن رفع این مشکلات افزود: بیشترین تعداد این دانش آموزان با آماری حدود ۵۷۹ نفر در کلانشهر کرج مستقر هستند که با تعامل میان شورا و شهرداری انتظار می‌رود بر اساس ابلاغ آئین نامه جدید نسبت به تأمین هزینه سرویس مدارس اقدام لازم انجام شود.

رئیس شورای ترافیک استان البرز عنوان کرد: همکاری با خانواده‌های دارای دانش آموز استثنایی از جمله مصوبات شورای ترافیک استان بوده که مشکلات بخشی از آنان که در شهرهای البرز استقرار دارند در خصوص حمل و نقل برطرف شده اما شهرداری‌های کرج و فردیس همچنان نسبت به این مهم اقدامی انجام نداده اند.

افضلی از شهرداری‌های کرج و فردیس خواستار پیش بینی اعتبار در متمم بودجه شد و گفت: از اعضای شورای این شهرها انتظار می‌رود در این زمینه تعامل و همکاری لازم را داشته باشند تا از ترک تحصیل این دانش آموزان که هر روز به آمار آن به دلیل عدم تمکن مالی خانواده‌ها افزوده می‌شود، جلوگیری شود.



منبع : مهر نیوز