اجاره لیفتراک خالد

0172 188 0912

جابجایی ۷۳۳ هزار مسافر از پایانه مسافربری شهید کاویانی کرمانشاه



جابجایی ۷۳۳ هزار مسافر از پایانه مسافربری شهید کاویانی کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی ۷۳۳ هزار مسافر از پایانه مسافربری شهید کاویانی کرمانشاه خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با لیفتراک خالد اظهار کرد: طی سه ماهه سال‌جاری ۷۳۳ هزار مسافر از پایانه مسافربری شهید کاویانی به اقصی نقاط کشور سفر کرده اند که نسبت به سال گذشته با تردد ۶۶۸ هزار مسافر شاهد افزایش هشت درصدی هستیم.

وی از افزایش ۲۲ درصدی جابجایی مسافر توسط ناوگان اتوبوسی خبر داد و افزود: ۲۳۸ هزار نفر از مسافرین جابجا شده در ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری با اتوبوس سفر خود را انجام داده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: سهم جابجایی مسافر توسط مینی بوس ۲۹۵ هزار نفر است که نسبت به سال گذشته با تردد ۲۸۹ هزار مسافر، رشدی ۲ درصدی داشته است.

کرمی عنوان کرد: طی سه ماهه سال‌جاری ۱۸۹ هزار مسافر برای انجام سفرهای خود از ناوگان سواری کرایه استفاده کرده اند که نسبت سال گذشته در همین بازده زمانی افزایش سه درصدی داشته است.

وی ادامه داد: تعداد ناوگان سواری استان کرمانشاه، ۹۸۳ خودرو با میانگین سنی ۱۳ سال، تعداد ناوگان مینی بوسی ۸۷۹ خودرو با میانگین سنی ۳۱ سال و تعداد ناوگان اتوبوسی ۱۹۱ با میانگین ۱۱ سال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان، نحوه فروش بلیط و … را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.



منبع : مهر نیوز