اجاره لیفتراک خالد

0172 188 0912

بهسازی ۳۰۰ کیلومتر راه در اردبیل تا آخر سال به انجام می‌رسد |



به گزارش لیفتراک خالد، شیرین زاده صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از فعالان صنعت حمل و نقل استان اردبیل اظهار کرد: ۱۰۴ کیلومتر روکش آسفالت و بهسازی ۲۰۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی نیز تا پایان امسال اجرایی شده و در کنار آن خط کشی راه های اصلی و فرعی و حذف نقاط حادثه خیز از دیگر برنامه ها و رویکردهای اصلی است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تمام تجهیزات خود را به همراه ۴۰۰ نفر نیرو در طرح راهداری زمستانی به کار گرفته و با ذخیره سازی ۲۰ هزار تن نمک و همچنین شن و ماسه در روزهای برفی و یخبندان سعی بر بازگشایی مسیرها و محورهای مواصلاتی است.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل ادامه داد: ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در این ایام به کارگیری می شود تا امکان ارائه خدمات به رانندگان و ترددکنندگان در جاده های استان در فصول سرد فراهم آید.

شیرین زاده بیان کرد: ۶ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه در استان اردبیل وجود دارد که ۲۰۸ کیلومتر آن بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی و ۵ هزار کیلومتر نیز راه روستایی است.

وی با بیان اینکه ۴۳ پروژه راهداری در قالب های مختلف اجرایی و عملیاتی شده است، تصریح کرد: در محورهای شریانی استان از اردبیل تا سرچم، اردبیل – نمین – آستارا، سه راهی صحرا – گرمی و مشگین شهر – پارس آباد پروژه های متعدد راهداری در حال اجراست.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل از حذف ۱۰ نقطه پرحادثه، خط کشی ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و نصب روشنایی در ۵۰ کیلومتر از راه های استان خبر داد و گفت: همکاران ما تلاش می کنند تا ۶۸ پروژه بهسازی راه روستایی را نیز انجام دهند.

شیرین زاده اضافه کرد: ۱۶۰ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در استان فعال است که در سال گذشته بیش از ۲ میلیون مسافر و ۴ میلیون تن کالا و بار در استان جابجا شده است.

به گزارش لیفتراک خالد، در این مراسم و در گرامیداشت چهلمین سالگرد صدور فرمان تاریخی امام مبنی بر حضور کامیون ها برای ترخیص کالا از بنادر کشور از ۵۰ نفر از فعالان صنعت حمل و نقل استان اعم از رانندگان، راهداران و صاحبان شرکت های حمل و نقل بار و مسافر تجلیل شد.



منبع : مهر نیوز