اجاره لیفتراک خالد

0172 188 0912

برپایی ۲ موکب اربعین حسینی (ع) توسط فرهنگیان دیلمی



برپایی ۲ موکب اربعین حسینی (ع) توسط فرهنگیان دیلمی

بوشهر- مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: مجموعه آموزش و پرورش دیلم اقدام به برپایی ۲ موکب به منظور خدمت رسانی به زائران حسینی که از مسیر این شهرستان عازم مراسم اربعین هستند، کرده است.

حسین رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به خدمت رسانی ۲ موکب این مدیریت در ایام پیاده روی اربعین در دیلم گفت: مجموعه آموزش و پرورش در راستای اقدامات فرهنگی خود و ترویج فرهنگ اربعین همزمان با این ایام کارهای خوبی برای پشتیبانی و خدمات رسانی به زائرین حسینی (ع) انجام داده است.

مدیر آموزش و پرورش دیلم با اشاره به لزوم برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم ایام اربعین افزود: آموزش و پرورش خوشبختانه کارهای خوبی در این ایام برای پشتیبانی و خدمات رسانی ۲ موکب خود در شهرستان انجام داده است که این کمک‌ها غالباً از سوی خود جامعه فرهنگی و خیرین این حوزه انجام پذیرفته است.

برپایی ۲ موکب اربعین حسینی (ع) توسط فرهنگیان دیلمی

وی افزود: هر ساله در ایام اربعین، با توجه به موقعیت خاص شهرستان دیلم، میزبان عاشقان حسینی از ۶ استان مختلف کشور که راهی سفر پیاده روی اربعین و کربلا معلی می‌شوند و خود را به حرم اباعبدالله‌الحسین (ع) می‌رسانند و یا همه مسیر را و یا بخشی از این مسیر را با پای پیاده می‌روند، هستیم.

رمضانی ادامه داد: برای ارائه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) ۲ موکب یکی در کنار هنرستان ولیعصر (عج) و دیگری کنار مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم توسط فرهنگیان شهرستان دایر شده است.

رمضانی افزود: ارائه خدماتی نظیر صبحانه، نهار، شام، محل اسکان و خواب، سرویس‌بهداشتی و …از مهمترین خدمات مجموعه آموزش و پرورش در این ایام برای زائرین حسینی است.



منبع : مهر نیوز