اجاره لیفتراک خالد

0172 188 0912

افزایش قیمت حمل و نقل مسافردر استان بوشهر بدون مجوز ممنوع است |



به گزارش لیفتراک خالد، احمد رجایی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای مستمر طرح نظارتی ویژه نوروز عنوان کرد: گشت مشترک بازرسی و نظارت از ۱۰ شرکت حمل و نقل مسافر برون شهری در محل پایانه مسافربری بوشهر با همکاری دستگاه‌هایی نظیر تعزیرات حکومتی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره استاندارد، انجمن صنفی شرکت‌های مسافر بری در تاریخ ۲۳ اسفندماه سال جاری انجام شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: از آنجایی که ستاد تنظیم بازار کشور تا کنون مجوزی در زمینه افزایش قیمت حمل و نقل صادر نکرده است لذا در همین راستا اعضای گشت مشترک بازرسی به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی، از نحوه عرضه خدمات دهی به مردم نظیر نرخ فروش بلیط از مبدا بوشهر به سایر نقاط کشور مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در اجرای این گشت بازرسی، از نحوه اطلاع رسانی نرخ فروش بلیط، ساعات حرکت و سایر موارد به مسافرین که باید از طریق تابلو اعلانات فیزیکی یا الکترونیکی در معرض دید مشتریان قرار گیرد، بازدید شد.

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی نظیر گران فروشی و غیره مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.



منبع : مهر نیوز