اجاره لیفتراک خالد

0172 188 0912

افزایش حمل کالا از مبدا چهارمحال و بختیاری |



به گزارش لیفتراک خالد، روح‌الله غلامی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طی ۹ ماهه ابتدایی سال جاری حمل کالا از مبدا استان افزایش داشته است که این امر نوید بخش رونق اقتصادی در استان است.

وی تعداد سفرهای باری چهارمحال و بختیاری را در این مدت ۳۰۶ هزار و ۱۹۹ مورد عنوان کرد و افزود: این میزان حمل بار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مدت ۴ میلیون و ۳۷۰ تن بار توسط ۸ هزار و ۶۷۸ ناوگان باری جابجا شده است.

غلامی عنوان کرد: به منظور سهولت در انجام امور حمل و نقل ۶۲ شرکت باربری تحت نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری شامل ۲۴ شرکت در پایانه ۲۶ آذر شهرکرد و ۳۸ شرکت باربری در سایر شهرستان‌های استان به مردم و رانندگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۶ هزار و ۴۰۶ نفر راننده باری ماشین‌آلات سنگین و تعداد یک هزار و ۵۵۰ راننده وانت بار در استان فعال هستند، این رانندگان دارای کارت هوشمند بوده و زیر نظر این اداره‌کل فعالیت می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری عمده‌ترین کالاهای جابه‌جا شده در این استان را آهن اسفنجی، سیمان، کوداوره، میلگرد، انواع بنزین، انواع ورق گالوانیزه، گازوئیل و خوراک آبزیان عنوان نمود.



منبع : مهر نیوز