اجاره لیفتراک خالد

0172 188 0912

اخذکارت هوشمند برای حمل مواد معدنی در راه‌های کرمانشاه الزامی است

اخذکارت هوشمند برای حمل مواد معدنی در راه‌های کرمانشاه الزامی است



اخذکارت هوشمند برای حمل مواد معدنی در راه‌های کرمانشاه الزامی است

کرمانشاه- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: اخذ کارت هوشمند برای حمل مواد معدنی در راه‌های کرمانشاه الزامی است.

محمد احمدی در گفتگو با لیفتراک خالد اظهار کرد: از ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری حمل مواد معدنی از طریق جاده‌ها صرفاً توسط وسایل نقلیه و رانندگان دارای کارت هوشمند مجاز خواهد بود و هرگونه حمل و نقل مواد معدنی در جاده‌ها و شهرها برای خودرو و رانندگان فاقد کارت هوشمند ممنوع شده است.

وی افزود: مسئولیت تصمیمات متخذه از قبیل جرایم احتمالی یا توقیف محموله در صورت تحویل بار به رانندگان و وسایل نقلیه حمل بار فاقد کارت هوشمند بر عهده معدن داران خواهد بود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص محموله حمل‌شده نیز از سوی اداره صمت استان به‌عنوان برداشت غیرمجاز تلقی می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین صدمات وارده به رویه راه‌ها و پل‌ها توسط ناوگان حامل محموله‌های معدنی است که اضافه تناژ بیشتر از حد استاندارد حمل می‌کنند.

احمدی با اشاره به اینکه از ۱۵ اردیبهشت اختصاص سهمیه سوخت به ناوگان حمل و نقل مواد معدنی مشروط به گرفتن بارنامه و تأیید یه پیمایش از طرف اداره کل راهداری خواهد بود، بیان کرد: تمامی رانندگانی که تاکنون موفق به دریافت کارت هوشمند راننده و ناوگان نشده‌اند می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و یا انجمن‌های صنفی نسبت به ثبت‌نام جهت دریافت کارت هوشمند اقدام کنند.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه دارای ۲۰ هزار راننده کامیون حمل و نقل کالا و ۱۳ هزار و ۸۸۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل کالا است.



منبع : مهر نیوز