اجاره لیفتراک خالد

0172 188 0912

آمادگی ۲۵۰ راهدار در خراسان جنوبی برای کاهش آسیب های سیلاب |



به گزارش لیفتراک خالد، اسدالله جلال زاده عصر یکشنبه در نشست شورای مدیران مدیران راهداری استان اظهارکرد: با توجه به شروع طرح نگهداری زمستانی و تعامل بالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان و همچنین رفع موانع موجود آمادگی احتمالی در زمان نزولات جوی هوشمندسازی و پایش تصویری راه‌ها جزو ضرورت‌ها است.

وی بیان داشت: با توجه به شروع بارش‌های پاییزی در خراسان جنوبی ۲۵۰ راهدار در زمان بارش‌ها آمادگی دارند تا در صورت لزوم در زمان سیلاب سریعاً نسبت به ترمیم و مسیرگشایی اقدام کنند.

به گفته وی آغاز رزمایش طرح زمستانی، با حضور نیروها و ماشین آلات دستگاه های مربوط، ۲۰ آذر ماه سال جاری در مرکز استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۵۰ راهدار با ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات راهداری در راهدارخانه‌ها و محل‌هایی که امکان سیلاب وجود دارد حضور داشته و آماده خدمت‌رسانی هستند

افزایش دوربین های نظارت تصویری به ۳۵ دستگاه

وی با اشاره به افزایش تعداد دوربین‌های نظارت تصویری خراسان جنوبی به ۳۵ دستگاه، گفت: ۱۸ دوربین نظارت تصویری به سامانه‌های استان اضافه و بروزرسانی می‌شود که شامل ۱۴ مورد تعویض وبروزرسانی و چهار دوربین جدید است.

وی به اهمیت پایش تصویری محورهای استان خصوصاً در ایام پرترافیک و هنگام بارندگی اشاره کرد و افزود: این سامانه‌ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده‌ای، سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را نیز رصد می‌کنند.

جلال زاده تصریح کرد: دوربین‌های جدید نظارت تصویری در نقاط مهم از جمله گردنه‌ها، نقاط مه‌گیر و نقاط پرحادثه نصب می‌شود.

مشاور رئیس سازمان راهداری در امورفرهنگی و اجتماعی و رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه دغدغه پلیس همان دغدغه راهداران خراسان جنوبی است، بیان داشت: کسب رتبه اول توسط اداره کل راهداری خراسان جنوبی به خاطر دغدغه مدیران استانی است.

حجت الاسلام ناصری با اشاره به اینکه احداث نمازخانه در خراسان جنوبی، افزود: در کشور ۷۰ نمازخانه در دست اقدام داریم که بیشترین نمازخانه با ۸ نماز خانه به خراسان جنوبی اختصاص یافته است.

وی با اعلام اینکه ۳۷ مجتمع خدماتی رفاهی به بهره‌برداری رسیده است و ۱۵ مجتمع هم درحال احداث است، افزود: برای احداث ۲۹ مجتمع موافقت اصولی گرفته شده است.



منبع : مهر نیوز