اجاره لیفتراک خالد

0172 188 0912

آزادسازی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد به همت اداره کل راهداری البرز |



علی زندی فر در گفت وگو با لیفتراک خالد از آزادسازی ۴۰ نفر از زندانیان جرایم مالی و غیرعمد به همت صنف حمل و نقل، انجمن شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر و انجمن رانندگان بار و مسافر استان البرز و شرکت‌های حمل و نقل بین المللی تعدادی از همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در آستانه شب یلدا خبر داد.

وی با اشاره به اینکه زندانیان مذکور در مجموع با پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند، مطرح کرد: بحث آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به همت این صنف از سه سال گذشته آغاز و در سال اول هشت نفر زندانی با بدهی جمعاً ۱۳۰ میلیون تومان و در سال ۱۴۰۱ نیز، ۲۱ زندانی با بدهی جمعاً ۳۰۰ میلیون تومان آزاد شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با بیان اینکه بیشتر زندانیانی که آزاد شده‌اند، زنان و سرپرستان خانوار هستند، افزود: یکی از آنها خانم سرپرست خانواری دارای سه فرزند، با وضعیت زندگی نامناسب است که یک کارگاه خیاطی داشته و چک یا سفته‌ای به فردی داده و وی برگشت زده و این خانم ورشکسته شده و به همین دلیل به زندان افتاده بود.

زندی فر ضمن قدردانی از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس، رئیس زندان شهید کچویی و دبیر ستاد آزادسازی زندانیان که از خانواده‌های آنها پشتیبانی می‌کند به منظور در اختیار قرار دادن لیست زندانیان جهت آزادسازی اذعان کرد: امروز که خداوند شرایطی را برای ما فراهم کرده تا بتوانیم دستگیر دیگران باشیم، از هیچ کمکی دریغ نکنیم زیرا ما نیز ممکن است روزی به هر دلیلی گرفتار شویم و منتظر کمک دیگران باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: سال گذشته موکبی را بدین منظور در ستاد بازسازی عتبات عالیات به ثبت رساندیم تا امور خیر و هزینه‌های آن شفاف باشد و افراد از خارج از مجموعه نیز بتوانند در این امر خیر مشارکت کنند. موکب مرکزی این خیریه امسال از دو هفته قبل از اربعین در مرز مهران مستقر شد و به مدت ۱۵ روز به مردم تمام کشور خدمات رسانی کرد.

زندی فر با بیان اینکه با کمک این موکب امسال یک حلقه چاه برای موکب مرکزی استان البرز در شهر نجف حفر شد، خاطرنشان کرد: به منظور ادای نذر یکی از اعضای این مجموعه، در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۵۰۰ پرس غذای گرم و در چند روز گذشته نیز ۶۰۰ بسته یلدایی، هر یک به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان میان خانواده‌های زندانیان توزیع شد.



منبع : مهر نیوز